پسر سرزمین من...

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

پسر سرزمین من...

پسرای سرزمین میخواین خصوصیات خودتونو بهتون بگم؟اگه دوست هم نداشتین به من چه؟مشکل خودتونه

این جمله رو از پسرای زیادی شنیدم که میگن"دخترا وفا ندارن"ولی بی وفاهای این دنیا شمایین خودتون نمی دونید

ولی پسرا ساعت12 شب که میشه تازه لاو ترکوندنتون با دوست دختراتون شروع میشه به همشون میگین

"دوست دارم","عاشقتم"از اعتمادشون سوءاستفاده می کنید,هرکاری که دلتون بخواد با اونا می کنید,اگه دخترا

قبول نکنن باهاشون قهر می کنید دقیقا دست میزارید رو نقطه ضعف دخترا.با وجود اینا وقتی تو جمع دوستاتون

نشستین  ضد دختر میشین و هر فحشی که لایق بعضی از شماهاست به دخترا میگین,اره من قبول دارم بعضی

از دخترا واقعا لاشی تشریف دارن که اینقدر راحت بهتون پا میدن.ولی خوب شما ادم هستید یه خورده انصاف داشتن

چیز زیادی نیست ها کار شما از حیوون هم وحشیانه تره,ولی سکه همین جوری نمی میمونه,دست بر قضا شما

عاشق میشید عاشق یه دختر کسی که  باتمام وجود واسش مایه میزارید از عشق واسش میگید ولی این دفعه

دیگه حقیقت داره وواسه خام کردن دختر نیست ولی همون دختر که شما واسش می میرید بهتون خیانت میکنه

ومیره پی یه عشق دیگه چون خودش قبلا از جنس تو خیانت دیده وتلافی خودشو واون دخترایی که سرکار گذاشتی

رو درمیاره اونوقته که میگی دخترا وفا ندارن ولی مگه تو نبودی چندتا چندتا خیانت می کردی,ببینید پسرا چیزی که

عوض داره گله نداره یااینکه حاضر میشید یه پسر دیگه با خواهرت این کارو بکنه,دیوونه میشی پس لطفا اینقدر دخترا رو

اذیت نکنید اگه به یه دختر خیانت کردید منتظر خیانت دیدن هم باش,ولی خوب بعضی از شماها با وجود چندتا دوست دختر

کاری به کارشون ندارین,به این پسرا باید ایول گفت,به امید دنیایی با وفا وبدون خیانت

ببین عزیزه من من بد نیستم بدی هم نکردم ولی حالا که بد دیدم بدی می کنم,ظرفیتم کم نیست بلکه خیلی بالاست

اینقدر از طرف تو اذیت دیدم که دیگه کم اوردم حالا صبر من فوران کرده ودیگه نمیتونه تحمل کم محلی هاتو داشته باشه

واسه این گفتم برو که چون تحملم خیلی زیاد نیست دیگه نمیتونم بازم جواب بدی هاتو با خوبی بدم,متاسفم حالا

درسته واسم درویت سخته ولی حاضر نیستم بهت بگم برگردیم به روزای قبلی که داشتیم,به اندازه ی کافی غرورم

خورد شده ولی باز دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

mهی بابا
ساعت19:13---22 تير 1393
معلم برای سفیدبودن برگ نقاشی ام تنبیهم کرد و “همه” به من خندیدند…

امامن خدایی را کشیده بودم که “همه” میگفتند دیدنی نیست!
پاسخ:می گویند حکمت است من قسمت وحکمت نمی فهمم توخدایی طاقت رامیفهمی


mهی بابا
ساعت19:10---22 تير 1393
میدونی اوج رفاقت کجاست؟

به یاد رفیقی باشی که به یادت نیست.

من الآن تو اوج رفاقتم...
پاسخ:مرسی بایت نظراتت خوشحالم اشناییت


پرهام
ساعت19:22---30 خرداد 1393
سلام داش و ابجی گلم
وبتون واقعا قشنگه
ایول لایک
خدایی خوشم اومد
ب منم سر بزنیدااااااا
دوس داشتی بگو تبادل لینک کنیم
پاسخ:سلام پرهام مرسی باشه حتما میام


paizzan
ساعت17:37---19 خرداد 1393
سلام خسته نباشی .
بابت اشتباهم منو ببخش .
از اینکه منو لینک کردی و بهم سر زدی ممنون .
با ارزوی موفقیت و سلامتی برای تو .

راستی تا یادم نرفته من یه سایته شارژ دارم . کناره ادامه مطلب قرار دادم . اگه خواستی میتونی به اونجا مراجعه کنی .

"" پائیزان " 19-3-93
پاسخ:سلام خواهش می کنم مرسی بابت دعات باشه حتما


paizzan
ساعت8:22---18 خرداد 1393
سلام
ویلاگه خوبی داری .
گفتی منو لینک کردی . ولی متاسفانه دروغ گفتی .منه خوش باورم لینکت کردم . ولی از لینک در امردومت .
واست اروزی موفقیت میکنم .
روز خوش .

"" پائیزان ""
پاسخ:سلام تو لینک هستی به اسم طرح لباس زنانه من دروغ نگفتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, ساعت 20:24 توسط پروین ومیلاد |